Download DL Message now and receive IMPORTANT information

Changes in our sales offer!

1.12.2022
Dear Club Members,
we would like to inform you that after more than 2 years of presence on the market, due to decreasing interest in samples of our cosmetics in the Beauty Care and Keratin Hair Complex lines, we have decided to withdraw the following samples from sale:
DuoLife Beauty Care Aloes Shower Gel 5 mL (10 pcs);
DuoLife Beauty Care Collagen Body Butter 5 mL (10 pcs);
DuoLife Beauty Care Chlorofil Body Scrub 5 mL (10 pcs);
DuoLife Beauty Care Vita C Hand Cream 5 mL (10 pcs);
DuoLife Beauty Care Toothpaste Set (5x3 mL Day & 5x3 mL Night);
DuoLife Keratin Hair Complex Advanced Formula Shampoo 5 mL (10 pcs);
DuoLife Keratin Hair Complex Advanced Formula Conditioner 5 mL (10 pcs).
Due to varying inventories of individual samples, they will be phased out of the offering at different times. The first discontinued sample was a 5 mL sample of the Vita C hand cream – it is currently no longer on sale. DuoLife Day & Night Beauty Care (5x3ml Day & 5x3ml Night) will be temporarily unavailable for sale.
At the same time, we would like to point out that the main products from the Beauty Care and Keratin Hair Complex lines have been very popular for a long time and have become our bestsellers! This is a sign of great trust on your part – thanks to that, we are convinced that our cosmetics present the highest quality!
Find out for yourself! If you don't already have them, visit our shop and purchase amazing products from our Beauty Care and Keratin Hair Complex lines!
Let your every day be a special day…

Back to the list of news
Comments (16)
vanessa Plateaux

Vraiment dommage pour les échantillons, c'était une des raisons pour lesquelles je trouvais cette société vraiment chouette pour les distributrices

vanessa Plateaux 1/14/22, 8:53:34 PM
Antonio Fiorilli

Ricordo ancora quando furono annunciati dal nostro presidente Piotr Pacyga durante un lds, diase a tutti questi saranno i nuovi biglietti da visita di un club member. Certamente il covid ha fatto cambiare il metodo di promozione dei nostri prodotti.. Appena le restrizioni finiranno i campioni torneranno ad essere uno strumento di promozione straordinario.

Antonio Fiorilli 1/14/22, 10:57:53 PM
Marina Koroljow

Оставьте пожалуйста нам эти пробники! Мы хотим их!

Marina Koroljow 1/14/22, 10:59:11 PM
Marina Koroljow

Образцы нам очень помогают делать подарки. Особенно Вита С для рук и Коллаген и Хлофилл. Очень очень жаль, что снимаю из производства. Я считаю что наоборот надо расширить линейку пробников на косметику новую тоже. Жаль что пандемия так влияет на ситуацию продаж. Шампунь и кондиционер можно убрать. Но вот всё остальное надо оставить. Это отличный маркетинговый материал

Marina Koroljow 1/14/22, 11:29:12 PM
Marina Koroljow

Когда у компании есть пробники, это клиентам очень нравится, внушает доверие больше. А партнёрам легче работать и делать продажи. Очень плохая новость в новом году!!! Очень! Вы забираете у нас изюминку на тортике. Пробники нам придётся теперь делать самим и искать контейнеры для пробников. Вы забираете сервис для продажи у партнёров.

Marina Koroljow 1/14/22, 11:37:43 PM
Elena Ost

Очень Жаль. Нам нужны очень пробники для работы . Оставьте их нам пожалуйста. Это преимущество компании если есть пробники. Люди очень часто спрашивают. И в качестве подарков тоже используем! Наоборот нужно расширить линейку пробников и на другие продукты косметики!

Elena Ost 1/15/22, 12:00:23 AM
Rocío Vázquez Megía

Buenas noches, las muestras eran muy buena opción de dar a conocer los productos fidelizando más clientes y subiendo las ventas al igual que premiar con ellas a clientes habituales para que conocieran más productos nuestros. No deberían retirarlas, nos sirve de gran ayuda para nuestra promoción.

Rocío Vázquez Megía 1/15/22, 12:28:32 AM
Виктория Билан-Подопригора

это ужасЕ!Е!Е! очень нужны пробники для работы. масло коллаген, скраб, крем для рук и гель для душа это ТОП! пожалуйста, верните их в продажу сЕ!Е!Е!Е!

Виктория Билан-Подопригора 1/15/22, 12:55:02 AM
Linda Escoubeirou

Les échantillons sont vraiment un plus , ils sont la force de nos ventes !!!! Dommage d'en priver nos futurs clients potentiels ;

Linda Escoubeirou 1/15/22, 12:21:38 PM
Светлана Лепская

Пробники очень нужны ! Очень удобно давать для знакомства, делать подарки. Очень хочется и новую косметику с коллагеном видеть в пробниках. Не убирайте хотя бы Вита С и масло с коллагеном!

Светлана Лепская 1/15/22, 6:53:28 PM
Iana Shumna

Полностью согласна с высказываниями коллег насчёт пользы пробников в продажах и в качестве подарков. Огромная просьба оставить пробники зубной пасты и кремов - Вита С и Коллаген

Iana Shumna 1/16/22, 12:13:18 AM
Marie-Claude FERRANDIS

Je croyais cette histoire réglée et que les échantillons ne seraient pas supprimé, c'est peu cohérent, et pouvez-vous affirmer que les membres se désintéressent des échantillons et ne les commandent pas?

Marie-Claude FERRANDIS 1/16/22, 6:53:01 AM
Marie-Claude FERRANDIS

Supprimés...

Marie-Claude FERRANDIS 1/16/22, 6:55:09 AM
Małgorzata Lasek

Próbki są bardzo pomocne.Wiele osób chce sprawdzić produkt za nim go kupi. Należy je utrzymać. Takie jest moje zdanie.

Małgorzata Lasek 1/16/22, 2:53:14 PM
Adeline MARCHAIS

Les échantillons sont une véritable nécessité pour nous ambassadrices. J'espère que vous reviendrez sur cette décision.

Adeline MARCHAIS 1/16/22, 3:47:49 PM
Martin Dudek